≡ Menu
Chcesz Wiedzieć Więcej?
Dołącz do 40,000+ czytelników, aby dostać materiały, których nie mogę publikować na blogu.
Zaawansowane triki seksualne i techniki tantryczne.
Zero spamu, tylko super wiedza.

Siły witalne, poziom energii, kondycja a seks.

Fot. Flickr

Co wpływa na to jaka jest Twoja energia, siły witalne i życiowe.
Wszystkie te elementy mają niezwykle istotny wpływ na to jak wiele przyjemności będziesz czerpał nie tylko z seksu, ale z życia.

Ten artykuł w takim samym stopniu odnosi się do kobiet jak i mężczyzn.

Wyobraź sobie sytuacje, że jesteś chory, boli Cię głowa, albo masz gigantyczną nadwagę. Czy myślisz, że w takiej sytuacji będziesz miał ochotę na łóżkowe szaleństwa? Na pewno nie.

Jeśli przypomnisz sobie zaś taką sytuację z Twojego życia, kiedy roznosiła Cię energia i czułeś że możesz przenosić góry, to wiesz że to był fantastyczny stan.

Mnie zawsze interesowało to jak sprawić aby mieć więcej energii, tak aby na co dzień móc robić więcej, doświadczać więcej i po prostu cieszyć się bardziej życiem. Znalazłem na to mnóstwo sposobów między innymi tantrę.

W swoim życiu spotkałem też kilka osób, które dały mi do myślenia swoją chęcią do działania i rozpierającą ich energią.
Napiszę tu o osobie jaką poznałem kilka dni temu. Nie wiem czy mówi Ci coś pseudonim „Tulipan”. Jest to wg mnie najlepszy uwodziciel w Polsce. Co prawda nic nie robi od kilkunastu lat, bo marnie skończyła się jego kariera, kiedy to zaczął zajmować się oszukiwaniem i okradaniem uwodzonych kobiet. Za swoje winy odpokutował w więzieniu. Nie mniej mi dawało do myślenia to, jak w sumie prosty facet był w stanie uwieść kilka tysięcy kobiet.  Dziennie sypiał nawet z kilkoma i nadal miał siły, energię.

Poznałem go osobiście, jednak na blogu nie będę mógł opisać czego się dowiedziałem.
Nie mniej opiszę kilka prostych sposobów na to abyś poprawił swój poziom energii, potencje i witalność.

Są to tak naprawdę 3 elementy: dieta, aktywność fizyczna, odpoczynek. Piszę tu w dużym uogólnieniu, bo można by te czynniki rozbijać na mniejsze, dodając też genetykę, geograficzne miejsce zamieszkania itd. Opiszę po kolei.

Dieta: to co jesz buduje Twój organizm, jesteś taki jak zawartość Twojego talerza. Będziesz jadł ciężkie potrawy zawierające dużo tłuszczów, będziesz sam ociężały. Najedz się słodyczy, może na początku poczujesz „power” ale po pół godzinie będziesz odczuwał zmęczenie i brak chęci na cokolwiek.
Co więc jeść? Jakkolwiek Ci się to nie spodoba to są to warzywa i owoce w dużych ilościach. Rosną one na słońcu, są ładowane jego energią, mają ogromne ilości witamin, mikro i makro elementów. To wszystko wpływa na to jak wyglądasz i jak się czujesz. W poprzednim poście pisałem np. o selerze, jeśli przez te kilka dni zastosowałeś się do tego co pisałem to na pewno poczułeś różnicę.
Generalnie unikaj potraw smażonych, tłustych, a staraj się do każdego posiłku dodać odrobinę warzyw. Z mięs polecam mięsa chude, oraz podroby które są wyjątkowo bogate w składniki mineralne. Nie chcę się wiele rozpisywać na ten temat, bo jest on niezwykle obszerny. Jak będziesz ciekaw tego tematu w Internecie jest mnóstwo poradników na ten temat.

Aktywność fizyczna: nie odkryję tu ameryki, jeśli nie ćwiczysz, Twoje mięśnie są w stanie szczątkowym. Wychodzisz na 2 piętro i masz zadyszkę. Być może masz nadwagę od siedzenia przy komputerze, czy TV, bo po prostu się nie ruszasz. Wiem łatwo powiedzieć, skoro wygodniej jest usiąść i nic nie robić, a nie pójść na siłownię, rolki, czy rower. Ależ proszę Cię bardzo, siedź dalej, niech rośnie Ci brzuch. Całe fajne życie przemknie Ci koło nosa, piękne kobiety, które mogłyby pojawić się w Twoim życiu będziesz oglądał tylko w szklanym ekranie.

Aktywność fizyczna pozwalająca Ci podnieść poziom energii, przedłużyć życie, wpłynąć na Twoją aktywność seksualną, to taka aktywność, która trwa przynajmniej 3 razy w tygodniu 30 minut. Wywołuje ona aktywność serca na poziomie 70% (to są dość fachowe sprawy, generalnie masz się zmęczyć i to tak że będziesz czuł że serce wali jak młot).
Ważne tu jest jeszcze jaki to będzie sport. Jak przykład podam tu najbardziej znanego polskiego strongmana, który w jednym z wywiadów mówił jak wygląda jego seks. On sobie leży i „samo się robi”. Obawiam się, że gdyby sam „robił” to po 3 minutach zszedłby na zawał serca.

Ponieważ cały czas myślę o tym jak jeszcze bardziej podnieść moje możliwości stwierdziłem, że pobiegnę w maratonie. Mam 2,5 miesiąca na przygotowania, mam nadzieję że dam radę. Nie namawiam Ciebie do biegania w maratonie, bo to naprawdę ciężki trening.  Jednak jeśli jesteś w stanie przebiec chociażby 10 km to z kobietą możesz spędzić w łóżku nawet kilka godzin i nie będzie problemu, że nie masz kondycji.
Nie mówię, że musisz dbać o kondycję, to Twoje życie. Jeśli chcesz być doskonałym kochankiem, bez super kondycji fizycznej nic z tego nie będzie.

Odpoczynek: sen, wakacje, to co robisz po pracy. Każdy z tych elementów to epopeja do pisania, więc napiszę bardzo krótko. Optymalny czas snu to 7-9 h. Śpisz krócej, Twój organizm się nie zdąży zregenerować. Śpisz dłużej, przez cały dzień jesteś ospały, nie mówiąc o tym, że tracisz masę czasu. Co prawda znam osoby, które śpią 4 godziny dziennie i roznosi je energia, ale mają niezwykle aktywny tryb życia, ćwiczą bardzo dużo fizycznie i mają doskonałą dietę. Niekoniecznie jednak to polecam.
Dostosuj swój codzienny odpoczynek do tego jaką masz pracę. Jeśli siedzisz przy komputerze cały dzień, to po powrocie do domu zostaw komputer i idź chociażby na spacer. Jeśli zaś pracujesz w kopalni, to siedzenie przed komputerem i czytanie tego bloga jest jak najbardziej w porządku : )
Wakacje: żeby tak naprawdę się zregenerować potrzebujesz minimum 3 tygodnie wakacji.  Takich wakacji, gdzie zmienia się diametralnie to na co dzień widzisz, więc najlepiej zmiana klimatu. Jeśli nie stać Cię na wakacje za granicą, pojedź w takie miejsce, które jest całkiem inne od tego co widujesz na co dzień. Mieszkasz w górach, jedź nad morze i odwrotnie. Mieszkasz w mieście, pojedź na wieś itd.

Zmiana klimatu jest o tyle dobra, że automatycznie Twoja potencja wzrośnie, dzieje się to bez Twojego udziału, po prostu tak jest.
Dlaczego akurat 3 tygodnie: dlatego, że przez pierwszy tydzień będziesz myślał o tym co za Tobą, co zrobiłeś lub nie w pracy, w domu itd. W drugim tygodniu dopiero poczujesz, że jesteś na wakacjach, a w 3 naprawdę będziesz mógł cieszyć się życiem, odpoczynkiem i „zresetujesz się”. Po prostu sprawdź.

Klimat i słońce:
Myślisz, że dlaczego Hiszpanie, czy Włosi z południa tak biegają za kobietami? Roznosi chłopaków energia zarówno od słońca, jak i od diety naładowanej warzywami, owocami morza. Casanova jadł codziennie nawet 50 ostryg, które to zawierają ogromne ilości cynku. Skoro go energia potem roznosiła to efekty możesz przeczytać dziś w jego pamiętnikach.
Pojedź do kraju pełnego słońca, zobaczysz to na ich twarzach. Ci ludzie są uśmiechnięci, pogodni, wydają się być super szczęśliwi. To sprawka słońca, produkuje witaminę D, wytwarza hormon szczęścia. Chcesz go dużo, przeprowadź się do takiego kraju. Na odwrót dla przykładu popatrz np. na Finlandię. W tym kraju słońca jest niewiele, efekt: największy współczynnik ludzi w depresji, alkoholików, samobójstw.

Co z tym zrobisz to Twoja sprawa. Dla mnie to o czym napisałem to kwestia zdrowia, długości życia i po prostu jakości tego życia. Cały ten temat jest bardzo szeroki, więc będę jeszcze w jego niektórych aspektach wracał w kolejnych artykułach.

{ 6 comments… add one }
  • gość 19/07/2012, 21:06

    siema a wystarczy mi jak umiem przebiec 2-4km? bo 10 nie ogarne w zyciu (problemy z sercem)

    Reply
    • Brunet 19/07/2012, 21:45

      Wystarczy zamiast biegania szybki spacer.

      Reply
  • Dante 25/08/2012, 20:44

    Sporty o których wspomniałeś w artykule to raczej sporty polegające na długotrwałym, jednostajnym wysiłku (rower, bieganie itp.), a czy inne sporty, polegające na nieregularnym zwiększaniu i zmniejszaniu wysiłku (jak np. piłka nożna, tj. chwilę biegniesz, potem stoisz, znowu biegniesz itd.) są równie skuteczne?

    Reply
    • Brunet 25/08/2012, 21:29

      Ma to być wysiłek aerobowy. Tętno przez cały okres ćwiczenia nie powinno spaść poniżej 60% maksymalnego HR.

      Reply
  • stve 01/02/2013, 13:52

    nieprawda – najwięcej samobójstw mają Litwa, Białoruś, Rosja, Ukraina. Filnandia jednak nie. Pewnie dlatego że mają kasę i stać ich na Kanary i Egipt w zimie

    Reply
    • Brunet 01/02/2013, 14:05

      Wolę wiedzieć gdzie są najszczęśliwsi ludzie na świecie, a nie przebijać się statystykami gdzie jest najwięcej samobójstw.

      Reply

Leave a Comment

Archiwa