≡ Menu
Chcesz Wiedzieć Więcej?
Dołącz do 40,000+ czytelników, aby dostać materiały, których nie mogę publikować na blogu.
Zaawansowane triki seksualne i techniki tantryczne.
Zero spamu, tylko super wiedza.

Które mięśnie warto ćwiczyć?

Fot. Flickr

To nie będzie nic na temat pracy na siłowni, a o tym, które mięśnie każdy mężczyzna powinien mieć sprawne. O ile zależy mu na dobrym seksie.

Nie chodzi tylko o to, żeby te mięśnie były sprawne. Chodzi tu o to, że dzięki ich sprawności kobieta na pierwszy rzut oka podświadomie ocenia cię jako mniej lub bardziej sprawnego kochanka.

Jak myślisz, czy to fajne uczucie wiedzieć, że akurat te mięśnie masz mocne i dobrze zbudowane do tego stopnia, że kobiety które cię widzą, patrzą na ciebie w sposób seksualny?

Ja myślę, że to całkiem przyjemne.

Z dużych partii mięśni, musisz ćwiczyć tak naprawdę dwie grupy- pośladki i uda.

Te mięśnie są podczas seksu najważniejsze, bo od ich siły i wytrzymałości zależy to czy jesteś w stanie odpowiednio "pchnąć" kobietę.

Tak samo jak ty patrzysz na pośladki kobiety, tak samo ona patrzy na twoje. Jeśli ty widzisz obwisłe i zapuszczone to masz średnią ochotę na seks z taką kobietą, chyba że ma inne walory…

Uda działają podobnie, bo od nich też zależy siła pchnięcia.

Dodatkowo kiedy ćwiczysz uda, tzn. robisz przysiady podnosi ci się poziom testosteronu i to gwałtownie. Tak w ogóle polecam robienie przysiadów, ponieważ działają zarówno na pośladki, jak i na uda. No i ten testosteron… energia będzie cię roznosić.

Jeśli chcesz schudnąć nie tracąc masy, to też najlepsze ćwiczenie.

Z innych ćwiczeń mogę polecić może mało męskie, ale bardzo skuteczne: kręcenie biodrami raz w jedną raz w drugą stronę. Wzmacniasz w ten sposób cały obszar dołu miednicy i wszystkie najważniejsze mięśnie wpływające na jakość seksu.

Z fajnych ćwiczeń jest jeszcze takie, kiedy leżysz na podłodze i unosisz biodra do góry. Tak, wiem, że to jest już całkiem niemęskie, ale jednak skuteczne.

Ostanie ćwiczenie to kiedy pochylisz się i oprzesz o coś, a następnie robisz wymachy do tyłu nogą raz jedną, a raz drugą .

Jeśli będziesz tak ćwiczył regularnie, po kilku tygodniach każda kobieta, która widuje cię na co dzień będzie ci prawić komplementy.

Jeśli boisz się, że będą łapać cię za tyłek, lepiej tego nie ćwicz. 🙂

{ 7 comments… add one }
  • Kozak 24/03/2011, 23:01

    Trenuje dosc regularnie na silowni ale nogi zawsze odpuszczalem dobie, bo najwazniejszy jest zestaw dyskotekowy – od pasa w górę.
    Od jutra zaczynam ćwiczyć nogi:)

    Reply
  • Bees 28/03/2011, 04:00

    Bardzo dobrze powiedziane, robienie nog rzeczywiscie podnosi poziom testosteronu i generalnie jak sie cwiczy na silce to trzeba robic nogi! Bo wzrost tescia jest rowny szybszym osiagom, czy to na mase czy na rzezbe kierujemy swoje cwiczenia. A wzrost testosteronu oscyluje do ok 30%, wiec nie jest to zaden mit drodzy koledzy PU badz przyszli PU 🙂 cwiczcie to! (nie za duze ciezary na przysiad, kladzcie nacisk na technike a nie ilosc kg na sztandze!!!)

    Reply
  • Sportowiec 03/12/2011, 11:49

    Polecam wykonywać ćwiczenia na wszystkie parte ciała. Niż skupiać się tylko na jednej partii.

    Reply
  • Rychu 07/12/2011, 17:09

    Najlepiej jest ćwiczyć na siłowni całe ciało 3x w tygodniu planem FBW.
    Podstawowe ćwiczenia w treningu FBW jakie należy wykonywać, to martwy ciąg, przysiady ze sztangą, podciąganie na drążku, wiosłowanie sztangą oburącz lub sztangielką jednorącz, wyciskanie sztangi na ławce poziomej, wyciskanie na ławce skośnej, uginanie ramion, wyciskanie francuskie.

    Na początek powinno się zrobić przez kilka tygodni program ACT, potem można zacząć ćwiczyć FBW z obciążeniem na poziomie 75 – 85 % ciężaru maksymalnego (takiego z którym jesteśmy w stanie wykonać jedno powtórzenie) w ilości powtórzeń 8-10, odpoczynek pomiędzy seriami 1,5 do 2 minut, jak nie wystarczy, to mogą być 3 minuty.

    Chcąc znaleźć w internecie program FBW wystarczy wpisać w Google hasło "FBW" (oczywiście bez " ") i w pierwszym od góry wyniku jaki wyskoczy będzie strona na której znajdziemy kilka planów.

    Jak wykonuje się dane ćwiczenia można znaleźć na:
    http://www.kulturystyka.pl/atlas/

    Reply
  • Rychu 07/12/2011, 17:14

    CM – ciężar maksymalny z jakim jesteśmy w stanie wykonać 1 powtórzenie.
    Jeśli CM w danym ćwiczeniu wynosi 100 kg, to wykonując ćwiczenie z ciężarem 75 – 85 % CM powinniśmy w seriach ćwiczyć z ciężarem 75 do 85 kg.
    Ilość powtórzeń w serii 8-10 z takim ciężarem.

    Reply
  • Marcin Korbiel 30/12/2011, 07:03

    Powiem szczerze, że nie wiedziałem jaki wpływ na atrakcyjność mają ćwiczenia jakie wykonywałem sporadycznie od miesięcy: kręcenie biodrami potem poruszanie biodrami na krzyż i ściąganie pośladów. A ja się zastawiałem czemu więcej kobiet niż pól roku temu ogląda się za mną lub nie może oderwać wzroku gdy zapytam czasem o drogę w nowym mieście. 😛 😉 Nawet nie regularne (albo raczej spontaniczne ćwiczenia przynoszą jakieś efekty 😛 Oczywiście lepiej ćwiczyć systematycznie dla lepszego efekty

    Do tego zestawu jaki podajesz dodał bym jeszcze ściąganie pośladków na stojąco. Prawie nie widoczne i można ćwiczyć wszędzie.

    Reply
  • Michał 04/01/2013, 09:00

    Dużo świetnych treningów, diet, strategii jest opisanych w książce Tima Ferrisa „4 godzinne ciało”. Świetna książka, polecam 🙂

    Reply

Leave a Comment

Archiwa